Ofte stillede spørgsmål

Herunder kan du få svar på de spørgsmål du måtte have vedrørende KosmoCLUB. Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 74 52 34 78 eller mail info@kosmorama6100.dk

 

  • Jeg har glemt min adgangskode

    Under log ind feltet til KosmoCLUB vælger du linket "glemt adgangskode". Her skal du indtaste din e-mail adresse eller dit telefonnummer. Klik på "send adgangskode", og du vil modtage din kode pr. e-mail eller SMS. 

  • Hvordan optjener jeg bonuspoint?

    Når du køber dine billetter på nettet, optjener du automatisk point afhængigt af, hvilke billetter du køber.

    Du optjener 1 point for hver krone du køber billetter eller menuer for. Køber du eksempelvis en billet til 100,00 kr giver det 100 point. 

    Der gives ikke point for bestillingsgebyr eller en anden form for gebyr.

  • Hvornår kan jeg bruge mine bonuspoint?

    Du kan bruge dine point, når du har optjent det antal point, der kræves som betaling for det valgte produkt.

     

  • X-tra point for superbrugerne

    Optjener du 500 point eller mere indenfor en 100 dags periode, giver vi dig 10% ekstra bonus på din totale optjening for perioden.

    Har du eksempelvis optjent 900 point indenfor en 100 dags periode, modtager du en X-tra bonus på 90 point og har ved periodens udløb en total på 990 point. Dette gælder også, selv om du vælger at bruge af dine point før periodens afslutning. Din første 100 dags periode starter første gang du går i biografen som KosmoCLUB-medlem, og de efterfølgende perioder starter fortløbende efter endt 100 dage

  • Kan jeg få mine bonuspoint ved netkøb af billetter, hvis jeg har glemt at logge ind?

    Desværre kan du ikke efterfølgende få registreret point. Du skal derfor altid huske, at være logget ind når du køber billetter. Når du er igang med at købe og bestille billetter kan du altid logge dig på. Finder du ikke linjen "Er du medlem af KosmoClub", nederst i købsvinduet, er det fordi dit medlemsskab ER registreret.

  • Hvordan får jeg fat i mine billetter?

    Når du har købt billetter på nettet, får du tilsendt billetter og kvittering i en PDF-fil via din mail. Du KAN printe billetterne hjemmefra, men det er ikke nødvendigt. Din mail som vi har sendt er gyldig som din billet. Vores kontrollør kan scanne den direkte på din mobiltelefon. Er du kommet til at slette din mail, kan vi printe billetterne til dig i vores billetsalg/kiosk.  

     

  • Kan jeg få bonuspoint ved køb i biografen?

    Du får bonuspoint ved køb af billetter i biografen i billetsalget - du skal blot huske at benytte dit KosmoClub ID-nr, som ligger i app’en. Du kan ikke efterfølgende få registreret dine point.

  • Hvordan kan jeg se om jeg har fået mine point?

    Dagen efter køb af kioskvarer og afvikling af den forestilling du har købt billet til, vil dine point fremgå på din pointoversigt under "Min side", hvis du blot har husket at logge dig ind som KosmoCLUB-medlem ved køb på nettet eller har fremvist dit KosmoCLUB ID nr. via app’en ved køb i billetsalget.

  • Bliver mine bonuspoint forældede?

    Ja, dine bonuspoint bliver forældede. Dine bonuspoint er gyldige i 4 år fra den dag de er registreret. Efter 4 år annulleres ubrugte bonuspoint. 

    Et år er i denne forbindelse en periode på 12 måneder. Året starter i den måned, hvor du bliver medlem.

  • Kan jeg overdrage mine bonuspoint til andre?

    Da dit medlemskab af KosmoClub er strengt personligt, kan dine bonuspoint ikke overdrages til andre.

    Således kan to eller flere personer ikke lægge deres bonuspoint sammen, og på den måde samle det antal bonuspoint, som kræves til betaling for en ønsket billet eller andet fra KosmoClub’s pointsshop.

  • Kan jeg omveksle mine bonuspoint til kontanter?

    Nej, bonuspoint kan kun veksles til tilbud i KosmoCLUB’s pointshop.

  • Kan jeg kombinere mine bonuspoint sammen med kontanter/kortbetaling?

    Ja, du kan godt købe en billet med point og en anden billet med kontanter/kortbetaling. Men du kan ikke blande point og kontanter/kortbetaling. Dvs. at hvis du eksempelvis mangler 50 point til en bestemt vare, kan du ikke supplere op med kontanter eller kortbetaling. 

  • Jeg er blevet forhindret, men jeg har allerede købt billetter for mine point over nettet

    Kontakt venligst vores billetkontor på telefon: 74 52 34 78 før forestillingen starter.

  • Kan jeg optjene point for særlige billetter?

    Du kan optjene point for nogle særlige rabatterende billetter. 

    Kontakt os venligst på telefon 74 52 34 78 for at høre nærmere. 

  • Hvor kan jeg se hvad jeg kan købe for mine point?

    Nederst på siden "Bliv medlem", kan du se hvad du kan købe for dine point.